W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Biuro Obsługi Mieszkańca – Kancelaria

Do zadań Biura Obsługo Mieszkańca – Kancelarii należą:

  1. udzielanie pomocy osobom fizycznym w załatwianiu w Urzędzie ich spraw,
  2. przyjmowanie  wniosków  i interwencji  kierowanych  do  Burmistrza  lub  poszczególnych  komórek organizacyjnych Urzędu Miasta,
  3. prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz kontrola terminowego udzielania odpowiedzi - we współpracy z Sekretarzem,
  4. prowadzenie  kancelarii  ogólnej,  w tym  przyjmowanie,  rozdział,  oraz  wysyłanie  wszelkiej  korespondencji i przesyłek urzędowych,
  5. przyjmowanie  korespondencji  wpływającej  do  Urzędu,  zawierającej  oferty  szkoleń,  kursów,  konferencji, itp. i dokonywanie analizy jej przydatności,
  6. prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Miasto.
{"register":{"columns":[]}}